2008年12月9日 星期二

非常爆…內幕 (WHAT JUST HAPPENED)

原本我無諗住睇ga~~不過大頭蝦Celia同佢個fd Vivian約錯左戲院~


而咁岩我又無野做,臨時頂上......


Yahoo! 電影
 


因為那些近似瘋狂的堅持,令套片都幾好笑~~~


每個人都有自己立場,而基於不同立場而有不同要求...


要平衡每個要求,做中間果一個真係辛苦~~


Yahoo! 電影


佢個樣真係好神父~Father


Yahoo! 電影


入場前對於套片完全唔認識,唔知題材、唔知導演、唔知演員,只知道同Celia睇...


其實中間有時都幾悶....


不過當我出到場,睇完套片既Poster,我就知套片都幾岩數~~~


可能就係果種迫bark感,令我有共鳴﹗﹗﹗


放鬆下啦﹗


沒有留言:

張貼留言