2014年7月26日 星期六

七月忙忙忙


有一日約左EDB 二個前同事黎我屋企hea....

我預備左d Jelly粉同佢地試下整Jelly糖!

新買左三個超可愛三眼仔造型模~~~

因為落左好小魚膠粉同埋個模無搽油所以.......

不過咁樣玩下,傾返以前d白痴野都好開心!


宇珊九月底結婚,叫我幫手做姐妹,我當然Yes啦!

是日上去試裙,佢揀短款,我地只係試左四個款就定左右上個款~~

有朵花響腰都幾簡單elegant.....

可能會用右下條粗肩帶!

佢有好多野都自己搞,佢家姐上二年先結婚,佢好多野都跟返~~

真係簡單好多!

不過真係結完婚好認同其他人話到果日就發現好多野都唔再重要!


期待左一段時間既海賊王展覽終於都響時代擺好!

呢一日未正式開幕,已經急不及待上去影左一轉,一比一lu fi.....

見到都咪話唔開心!

好想快d再追返呀~~

睇完佢地之後食左school food.....老公都話好味!

再睇左Ape...特登前一日睇返第一集,講真二集都好睇!

人同猿,其實我睇到二個不同種族既人,世上只要有一個有野心既人,因為自己既偏見已經可以令全世界有戰亂,和平真係好難....

整套戲都好感人!推介


沒有留言:

張貼留言