2014年9月2日 星期二

行街@旺角

已經唔記得幾耐無去過旺角,自從搬左去香港島,工作地點又係香港島!

都好小過海除左返媽咪度食飯,我keep住一星期總會返去一至二次~~~

呢一次黎旺角係因為我地部ipad跌爆左個mon.....

去188問過,整返要$550…去apple問更加無得換mon只可以加錢換新,多謝$1900~~

於是想去先達問下,價錢原來相差好遠,由$380 - $550…

老公揀左最平果間,但又怕人地會換我地d零件,於是傻更更咁,坐響隔離等!!

好快搞掂,touchwood都ok....

於是快手買個新套,希望下一次跌都會有d保護!

去到旺角當然買小小生活雜貨,扎頭,夾呀,之後轉戰朗豪坊!

咁岩見到it減價,我想買新shoes....唔知係咪第一日減,d野都新,不過款就麻麻,反而執左三對shoes....每對原價三折,買五件有八五折,加埋老公二件T岩岩好,除返,三對都係$550……

真係超抵,款就唔係超靚,不過手工ok....

其實想買對平底返工,家樂好多jelly beams...

可惜款唔,多岩,去過東角570一對,灣仔$480…其實價錢同家樂差不多!

呢一日滿載而歸!


沒有留言:

張貼留言