2010年12月5日 星期日

wellcome大掃貨


而家每2個星期既星期六 / 日都會去wellcome大掃貨


次次都買成4-500蚊﹗


今次就預先食左原氣打打底.........


佢新出左個箱壓sushi,感覺都ok呀﹗



買左好多好多野之後,返屋企又煮飯仔.......


咖哩真係幾時都咁易整﹗


呢款帶子,真係好好味 ^ ^


星期日我地同uncle、auntie去左大角咀睇樓 <<港灣豪庭>>﹗


Justin覺得呢區有潛力升.........


我地total 睇左7個單位﹗


當我聽到佢同d經紀講話2個人住,我都有小小開心嫁.........


而家好似真係向住我地理想前進緊呀


星期五我地會去婚紗展,希望呢一切都好快會成真啦﹗哈哈...............


我會同你一齊努力


沒有留言:

張貼留言