2010年12月3日 星期五

終於完成裝修喇~~

一轉眼原來我屋企已經裝修左個半月喇~~


12月3日終於都到左尾聲﹗


真係好開心呀~~


雖然中間都好多勞氣野﹗


又有好多麻煩野,不過見到裝修完都覺得值得............


不過仲未可以搬返去住,因為有好大陣油味﹗


等多一星期等d味過左先﹗



間屋有好多野都係我揀既~~


房門啦﹗油既色啦﹗門鎖啦﹗



toilet同kitchen個櫃啦、浴屏啦﹗


個櫃整埋個台面就大功告成喇 ^ ^


不過我地掉左好多傢私,到而家都仲未買返﹗


要加快速度喇﹗



廳隻色我就好鍾意﹗房我揀左好淡好淡既粉紅色﹗


哈哈,感覺麻麻tim~~


唔緊要,無論點﹗我都好愛我屋企人﹗


沒有留言:

張貼留言