2010年11月30日 星期二

我有一個好老公

呢個星期真係忙,日日都要OT.................=.=


星期二果晚仲開會開到差不多10點....


星期一果晚我都未知開會開到幾點,不過Justin放6點﹗


佢就話返屋企煮定飯等我返黎食﹗



好彩最後開到8點就可以走﹗返到去佢準備左炒飯(唔係買ga........真係佢自己整﹗)


仲有菜菜~~~


雖然我開會之前食左個包,不過我都食哂成個飯 ^ ^


返工係辛苦,但係返到黎有人整埋野俾自己食﹗wow...............


我知道我地將來都會好似而家咁幸福~~


我愛你


沒有留言:

張貼留言