2010年11月13日 星期六

夜遊大坑

上星期五放工,等埋Justin做物理治療就去左大坑﹗


其實我一直都以為大坑響上環附近﹗



原來響我公司附近~~



第一次去呢個地方,感覺都幾舊~~


不過果度好似好多好野食呀﹗


我地先去左一間咖哩鋪,食日式咖哩~~



Justin's 魚柳﹗講真真係好味~~


d魚雖然係炸,不過好滑﹗


其實我個人唔太好咖哩,不過呢度果d址甜甜地、小小辣,都真係唔錯嫁~~



我果個係炸豬扒~~


好似 $68,有成10件...........


雖然都好味﹗不過太多食唔哂﹗


見到隔離間拉面鋪好多人排,下次都要去試下先~~



最後我地仲去左附近既小甜谷~~


識既人都知係谷祖林開﹗


一直都話想去、想去~~


人地話佢d "dun奶"好好味,可能我太心急,一黎就食﹗


食左2啖覺得好散又水,不過慢慢佢就變返杰身小小又真係好滑wo.....


哈哈﹗下次真係要等陣先食呀~~


Justin果個係朱古力xx,味道都ok~~


下次會再黎食﹗



唔知你又認到幾多個呢??


沒有留言:

張貼留言