2010年11月21日 星期日

踩入馬鞍山

上星期真係好忙~~


星期3、5開會都開到9點10點......


星期2同4就要為開會做準備,星期2仲好笑﹗


同Justin睇完戲之後返公司send信......=.=


其實份工都大大地壓力,但又學好多好多野﹗


最明顯應該係英文,日日都出1x封英文email,仲要唔係幾隻字........


好明白字到用時方恨小~~


好彩我仲有星期6同日可以去玩....



上星期六我地就同Polly、阿輝踩入馬鞍山,我同Justin都係第一次踩呢邊~~


其實同大埔果邊都差唔多﹗係多左響馬路附近~~



哈哈﹗是日天氣好好,無咩太陽,有風~~


舒服呀﹗


我地遲到左成個鐘,再食埋野差唔多2點半先開始~~



就係響呢條橋過去馬鞍山果邊~~


次次都係去大埔..........



@ 馬鞍山公園~~


果度都幾靚﹗有大大草地,又係舒服既地方~~


阿輝看車...哈哈哈哈哈~~



踩到去碼頭有好多狗狗,好可愛呀 ^ ^



沿途仲有好多小朋友公園~~


好多好得意既game同埋滑梯~~



日落喇~~~


回程lu~~



次次都係搭車望到呢間野,第一次正斫經過﹗


我地2個都好鍾意馬鞍山果邊,因為人真係小好多﹗



去到大圍沙田,我話想食乳鴿,真係幾好味ga~~


即叫即整 ^ ^



好無聊﹗3頭乳鴿...=.=



之後再去一間甜品店 "傅師傅"


味道都ok~~



Polly呢個火焰雪山都ok~~


下次我地一定會試下個心太軟~~



玩完之後就返左黃大仙睇下裝修進度﹗


wow~~整得好好呀﹗


希望快d可以搬返去啦﹗真係好掛住屋企~~


而家整齊左好多,之後一定會一家人住得舒舒服服 ^ ^


星期日就去左剪頭髮﹗


我自己感覺整得麻麻,不過Justin就話ok﹗


下次要試第2個師傅,呢間成8xx,太貴喇﹗唔值~~


沒有留言:

張貼留言