2010年11月28日 星期日

速遊深圳


前2個星期已經上過去睇左一陣傢私﹗


不過真係好一陣,哈哈﹗都唔知有無2個鐘~~


今個星期就同埋阿輝、polly再上去﹗


佢地就去行街,我地就睇傢私.....



因為事前無做research,於是又係去返保安北路~~


其實有部分原因都係因為覺得上次好百年果d傢私都幾靚﹗


今次最主要睇左幾個家之福既shopping mall~~



感覺家之福平小小,不過無好百年咁靚~~


哈哈﹗一分錢一分貨﹗


呢張相我係想影Justin同我~~


不過到最後都無買到,因為睇岩2件only~~


一件: 媽咪房個電視櫃﹗(rmb 1900,不過justin話唔實用﹗)


一件:係我個衣櫃 (rmb2200 包埋運費﹗)


不過我又好驚貨不對版......所以都係再響香港睇下先﹗


最後只係買左小小廚房同浴室既架仔.........



之後就去返西堤食牛扒﹗


一個set $108 - $138﹗有包包、前菜、湯、主菜、甜品﹗


不過味道無之前咁好lu~~


Justin最愛生牛肉沙拉﹗(其實都妻係幾好味﹗ ^ ^)



佢地個個都揀田螺湯,我揀左魚唇湯﹗


2個都好味,如果一定要揀一個我揀田螺﹗



main course: 我揀法式牛扒﹗


Justin: 厚 切牛


佢果個無咩肉汁、又無咩肉味﹗麻麻﹗


我果個就好小小,不過佢而家用好多香料,都唔係太出色lu~~



甜品借左阿輝個雪糕黎影相﹗哈哈.......



而我就係叫綠茶雪糕﹗不過不失啦﹗


下次應該唔會再去呢間度食lu~~


食飽飽就去左按摩,玩到差唔多2點先返香港﹗


返到去差唔多5點先訓﹗真係支力死人喇﹗


不過我真係唔多岩按摩,按完感覺殊辛苦....=.=


好似被人打左一身咁...><


沒有留言:

張貼留言