2010年11月4日 星期四

告白 (Confessions)


未睇之前已經聽過好多人話好好睇﹗


不過開始左20分鐘左右,我知道我揀錯左同Justin睇﹗因為佢係唔鍾意呢d片嫁~~


如我所料佢一出黎就話好廢,仲要迫我認同佢....=.=


um~~我唔可以話套戲好好睇,我只係想話太內心既戲唔岩Justin~~


仲要係日本片,佢真係唔鍾意~~


講返我自己先﹗其實套戲既意識真係好Dark,成套戲都好Dark......


都幾重..........



佢講左一個好重要既課題,生存/生命既意義到底響邊!!!???


A君 - 一心只係想得到媽媽既注意,佢以為做壞事先會得到注意 (我覺得呢個係社會既錯﹗)


B君 - 誤以為A君將自己當成朋友,為左A君而殺人﹗


其實我到而家都相信人性本善,因為做壞事其實無人想,佢地咁做一定有佢地既原因~~


一個BB黎到世界既一刻其實咩都唔識,係家人、同學、朋友、社會影響左價值觀﹗



雖然我並唔認同松龍子既報復方式~~


但真係唔感受過切膚之痛人係唔會好好記住教訓﹗



1 則留言:

  1. 我都有睇這齣戲,好奇怪,得出的結論是好多女仔鍾意看此片 ,男仔包括我在內對此片評價一般
    [版主回覆11/05/2010 15:45:00]係呀﹗可能女仔鍾意亂諗野...哈哈

    回覆刪除