2010年11月4日 星期四

尖咀Langham酒店自助餐

好似好耐無UPDATE個BLOG tim~~


因為呢個星期都好多野做呀﹗又要開會....=.=


又要準備下星期個PANEL,唉..........如果易約都話個個都有自己SCHEDULE~~真係好難就......


哈哈﹗不過我唔應該太唔開心 / 擔心,因為我只要做好我自己就得喇~~


好﹗講返D開心野先~~



上2個星期某日放工,去左尖咀Langham酒店食自助餐


呢間係我一個同事介紹.....




頭盤都幾多款..........

不過最緊要係好味~~

波士頓龍蝦....好味道 ^ ^



不停refill, 食到最last都仲係滿滿.....good~~

 


 


菜其實有好多款...不過影唔哂~~

反而今次無食魚生....

 


 


火腿怪都唔知食左幾多件......><

 


 


天婦羅 & 燒蠔........

點解無左鵝肝ga...........><

 


 

熱食~~其實好小款.....哈哈~~

 


 

有燒Boston 龍蝦~~

 

味道都OK~不過都係凍食正D......

 


 


第1 Round~~

龍蝦除左Boston之外仲有澳洲,不過都係Boston既好味d~~

 




 

除左出面既野食仲有4款main dishes 可以一人叫2個~~

我地揀左鮑魚、和牛同埋2個燕窩dun奶 (個奶真係好滑燕窩份量都幾多﹗)下次我會一人食2個dun奶

 



 


上次響Cebu Alona Beach食過既外星怪物原來叫"皮扒"蝦....sorry 2粒字都唔識......

Cebu果隻d肉霉嫁又難食,我想試下係咪度度都係咁.....實驗結果上次真係有問題,不過呢度味道都係唔討好.....

 


 


又勁食蠔喇.....=.=

 


 


坐響window隔離好開揚呀.....

雖然係街景~~

 


 

我第一次食到咁好味既smoke salmon......

哈哈﹗不過第2次羅,已經無咁好味lu~~

 



 

燒菠蘿都好好味~~~

 


 


熱食~~

同普遍Buffet一樣,味道普通~~

 


成台都係野食~~

 



 


鮑魚同和牛黎喇~~

 


哈哈﹗其實好細粒~~

不過味道都好好呀 ^ ^

和牛就老左小小.....

 


 


佢都話個燕窩奶超好味~~

 



 


甜品時間~~


 


 


款式好小ja~~

 


 


味道都係正常咁啦﹗

 



 


哈哈

 

咩事塊面好似好肥咁.....=.=

 


食埋個梳乎利.....

 


 

感覺好開心~~

沒有留言:

張貼留言