2010年11月17日 星期三

夏面館

星期二睇戲真係平好多﹗前一日買定飛就可以喇~~


而家諗緊好唔好續broadway個會籍﹗因為已經好耐無去九龍睇戲喇﹗


不過100蚊又有咁多野送,都幾抵﹗


同埋我仲有好多分未用﹗


哈哈﹗應該都照續ga la~~


星期二響皇室堡睇8:05分,因為要OT,好彩7點都走到,於是響果度搵左間野食~~



我都係第一次食ja~~


之前我明明聽過話味道唔錯...點知.............=.=


而家大閘蟹季節,真係咩都加d蟹黃落去﹗



我地叫左個蟹黃豆腐、3鮮羹、炒飯同埋生煎包~~


um~~原來蟹黃豆腐都係羹既類似物體..........=.=


味道真係麻麻、好彩加埋果個醋味道好左好多~~


好彩佢唔係我唔鍾意果個臭醋~~


至於個飯,無咩特別~~


個包勁難食.......=.=


之後就去睇戲喇~~


點知睇之前,又收到boss電話,搞到我睇完戲又返左公司﹗


我覺得自己份工真係唔難做,不過要了解所有boss既expectation 真係唔易﹗


加油啦﹗


沒有留言:

張貼留言