2015年1月31日 星期六

聖誕清遠三日二夜


岩岩由韓國返黎,就同老公幾個朋友跟團上左去清遠,第一日八點關口集合,點知過關人潮超誇張,足足過左成個鐘,等齊人已經十點,經過四個鐘車程終於都上到去!

講真搭咁耐車都幾辛苦,食完晏,行左一條街,點知全部行程得果度叫做有d野買!


食完晏,就搭車入去廣東第一峰溫泉酒店!


一間villa, 三間room.....

一個大廳,我地三個男仔一間,我同Bobo dhare....

仲有一間就係團友夫婦!


跟團有個團友好好,成日幫我地影相!


食完飯就睇左瑤族溝火晚會,都係d表演~~

肥仔被安排上去娶老婆,笑死我地!


睇完表演就去浸溫泉,哈!Merry Christmas.....


不過呢度俾我感覺唔多好,又小款,連小小琉璜味都無,係我去過咁多個最唔吸引,如果自己去根本無可能!


Room入面都有個池,我地Hea左陣!


第二日,食完早餐我同老公又去左浸溫泉,人真係小得可憐

下一站就係北山古寺,又名萬佛寺,真係超多佛像!

另一邊係一個保育做得唔多好既摩涯石刻


之後沿樓梯上可以睇到好大部分清遠!


可惜天氣唔多好!

下一站就係酒店休息同晚餐,雖然話係美食團,不過真心無咩邊餐感覺係美食!



最後一日去左全個行程唯一我覺得值得去既寶晶宮!

真係可以講句別有洞天~~~


哈哈!


入面係鍾乳石形成,再配合燈光,都幾靚,不過就要好似行山咁!


不過年紀大既人就唔多岩!


下一站深圳

Overall黎講清遠都唔算落後,發展中,但真係要搭太耐車

同埋我真係唔鍾意鴨仔團!

沒有留言:

張貼留言