2015年3月17日 星期二

台中的四日四夜 (清境)


3月底發現passport  8月到期,計返要半年有效期,即刻renew.....

入境處話12號朝早就羅到,心思思又想去旅行,見hk express又有平,去台中一位連稅只係720.....

咁平真係好難抗拒,於是3月6  book左3月12出發~~~

第一次小過一星期book齊所有野.......


6:55起飛,8:15已經到達,再搭公車出市區,酒店揀左位於台中公園隔離既Holidsy Inn Express……

位置好,一晚around 580, 乾淨,又近干城車站,一中商圈,台中車站,真係無得輸!

返到酒店,已經十點幾,酒店staff話幾個夜市已經收緊,提議我地去華中夜市,搭的士前往唔洗NT 100……

先食左個蜆湯同柯仔煎,味道一般~~

唔知點解台灣既湯都係好似水!


第二樣柯仔麵線,老公話好食,我就麻麻!

牛乳木瓜汁超好飲~~


林記燒肉又係好好食,仲食左鹽蘇雞,不過呢樣就麻麻!

食飽飽又行下711, family mart同24小時百貨,就返酒店喇~~

第二朝一早食完酒店早餐就搭車上清境,南投客運站就響酒店隔離,真係好正!

搭左三個鐘終於到,酒店位於老英格蘭酒店隔離,叫春大地,估唔到清境民宿咁full.....

無咩選擇之下揀左佢,好彩ovrrall都幾好,係有一個staff唔helpful....

放低行李就出發上青青草原,見羊羊!


先響草原側邊食晏先,二個人叫左半隻雞,一個荀湯仲食左支腸!

味道叫正常~~之後就入去青青草原,我地買左清境package包來回埔里至清境車票同草原入場券discount~~


天氣超好,影左好多靚相,先自食左條羊奶雪條,好蘇呀!


之後到餵佢地食野,佢地勁餵食,追住你,又踩住你隻腳想企高d.....


呢度真係好舒服,我地由一點行到差不多三點~


好like~~~


草原分二邊,一邊假日有得睇剪羊毛,一邊有得睇馬術!

不過我地時間唔岩無睇到~~~


原本想由另一邊行落山,不過問過遊人都係望一樣既風景,所以臨時改去hightea....

原本可以叫民宿既人車,但因為無電話,所以我地搭左的士,NT200……

如果大家去清境,我提議買張card方便聯絡,民宿既人會車出車入好方便~~

不過當然都可以問人借電話!

講返個hightea....有包包X3, 其他都係甜食,其實味道唔係特別好,只係食個環境,呢個tea NT 1100係全個trip最貴~~

不過抱住咩都諗下!


就係呢個好似好古色古鄉既環境,真係幾舒服嫁,食完再影左陣相已經五點,checkin完就上左去小瑞士!


其實小瑞士無咩野睇,只係有個湖同花花草草!


不過因為無咩景點,所以影左d搞笑相,其實唔係要去咩特別地方,而係同一個特別既人一齊就夠!


行下行下已經天黑,諗住一陣先返黎睇個光影show~~


小瑞士隔離係紙箱王,一個咩都用紙皮整出黎既地方!

可以買手信,如果響紙箱王餐廳消費NT300,就有一張小瑞士入場券,都幾抵嫁,不過我地想早d入去,所以無食~~

小瑞士對面係一個有幾間餐廳既商場仔,原來台灣夾公仔只係NT 10一次,差小小就夾到個免仔.......

夜晚食左個類似快餐既野,味道一般,如果再有機會都係試下民宿一人一窩.....

回程我地麻煩左其他人幫我地打電話,返到去都仲係好早呀,不過明天要一早起身上合歡山睇日出,個guide會四點半黎接我地!


沒有留言:

張貼留言