2015年3月27日 星期五

台中的四日四夜 (台中)


一早起身就對住個日月潭早餐,酒店早餐幾好,你落到黎先煮,有蛋,有煙肉,味道幾好!

最估唔到係去咁多日都好天~~


之後就返台中喇,返到去已經十二點,我揀左台中車站附近落!

行過對面小小就係宮原眼科,買手信好地方!


手信我一向只係有興趣鳳梨酥,其他口味總係唔多岩!

因為蘇非shirley話想食芋頭酥,點知呢間係無嫁........


原本想食佢個雪糕,點知大排長龍,揀左佢個珍珠奶茶!

都ok啦!


之後行過自由路商圈返酒店,見到有間cafe....

又係好多人排!

自由路有好多手信店,我數左應該有1X間,我地試左太陽餅,檸檬蛋糕,芋頭酥.....

最後揀左芋頭酥,不過會去逢甲夜市附近果間先麥買~~~


返到酒店放低行李,就行左樓下個outlet.....

但d款真係好得人驚,唔行也罷!


之後經過台中公園去一中商圈,一中夜市都出名,估唔到日頭大部分鋪頭都有開!

先試左個滷水,有蛋,青瓜,豆腐,味道都唔錯呀!


一中商圈應該就係香港既旺角,唔單止人多,鋪頭賣既款都幾唔錯!


成個一中商圈好大,我地行行下去左中友百貨,以我所知台中可以行既地方,只係得返逢甲夜市~~


因為知道好遠,所以盡量搭公車,酒店俾左張list我地,只要經過逢甲大學就可以到!

台灣巴士站好正,有埋計時倒數,好文明呀.....


我地上左巴士先研究點去先麥,原來響三越百貨附近,不過落左車都行左幾條街先到三越,順道去埋洗手間!


幾經辛苦終於搵到喇!買左芋頭酥之外仲買左芋頭糖同芋頭餅

芋頭酥實在太快過期,鮮造只可以keep三日,獨立包裝都係最多一星期,我都唔敢買多!


之後就搭的士去逢甲,唔洗NT 100....

人又係好多,其實去左幾個夜市見佢賣既野都有自己特色!


燒貝,煮蜆,好似其他夜市唔多見有,不過興趣不大!


最後估唔到係買左衫同食左一碗類似車仔面既野,叫黑輪!

有菜,姑,豆腐,腸,味道都正常,但唔係好好~~~

行下行下都十一點,係時候返酒店,公車真係好早收!



第二朝搭一點機,九點鐘食早餐就checkout,公車去機場係響台中車站附近,所以又行左一個圈!

買到好平既黑橋牌牛肉乾!見到宮原雪糕無人排又試左個!


揀左二個味,再加4樣佩料,價錢都唔係好貴,味道就不過不失,其中一款甜左D.....

咁抵食,試下都好既~~~



之後就搵車入機場,有9號同115,唔知點解115要好耐先有車,於是搭左9號,成7X 個站,司機話大約7-80分鐘,哈哈,真係要預多D時間......

我見佢地有架叫BST 既快車,唔知快幾多同貴幾多呢!!??

無做功課之下今次旅程都算順利,台中交通真係發展得幾完善~~讚!!!

去到機場見仲有時間就行下,不過呢度真係好細,無咩好行~~



上機前Justin 食左個牛肉面,我就食左個3文治.....

overall 黎講呢個trip 都好抵玩,4日夜,又搭飛機,又坐咁多車、船、纜車,又食,又住酒店,一個人都係 HKD $3700~~

其實如果我地酒店唔係Book 得咁急,貴左,應該呢個Trip 唔洗3000~~

講埋最後一樣野就係台幣問題,落機見只係得一間銀行,個rate 係3.92,加NT 100 手續費,我去之前開通左ATM,估唔到ATM 個rate 咁靚,手續費都係20......

Total 用左 2960就唱左 NT12000,真係好抵~~


沒有留言:

張貼留言