2015年3月26日 星期四

台中的四日四夜(日月潭)


第二朝一早三點九起身,四點五出門口,個guide好快到喇!但同我地同酒店既二個人無起到身!!

搵左一陣,應該無消息所以繼續行程......

再一直上經過不同酒店接左大約二十人,成架車full哂,原來之前我想住果間楓丹白露響好上山上!如果位置我自己鍾意春大地多小小~~~

又越過高山又越過谷之後,終於響5:45到達山頂,日出時間係6:07~~



太陽未出真係幾凍,就係咁望住個天慢慢光~~

太陽由一小點慢慢變圓,呢一切都好值得!

再留多一陣,大約6:20就上車回程!


光打落面成個Feel 好好~~~


之後經過一個叫武嶺既山頭,呢排睇到衝線有d鏡頭響呢度取景有趣!


返到酒店已經差不多八點,先食早餐,其實無咩野食,只係食左啖粥同埋一片包!

酒店係依山而建,好靚~~

之後趕搭九點幾班車返埔里,轉車去日月潭!


日月潭酒店就響碼頭隔離,幾方便,見未有得check in所以即時搭船去伊達邵碼頭果邊掃街!

套票有包一日船卷,任搭來回水社碼頭,玄光寺同伊達邵碼頭~~

玄光碼頭有一個出名既阿婆香姑蛋,都幾好味,買左2粒黎食~~~


伊達邵老街飛魚子香腸,不過不失!


呢個人龍大刈包好好味~~~~


人排我又排阿薩娒紅茶,都幾好飲有,VLT既味道~~


呢個菇 + 菜 既包,好油唔掂~~~

下一站纜車,由碼頭過去都要10分鐘,當日天氣好,又唔係好多人!!!


排左一陣就上去喇~~~


好快就到左對岸,原來諗住入去九族民化村,去到2:30先知原來成個地方好大,起碼玩半日以上~~~~

仲有機動方遊戲............XD............


不過因為我地有纜車回程,而最後一班係4:30開出,得個幾鐘根本跑唔哂,於是行左一陣手信店就回程喇~~~


估唔到仲有D 櫻花睇~~~


不過比較疏落~~~


離開伊達邵,又坐左一圈船~~~


睇左日落就返酒店喇~~~~


個VIEW 真係幾好嫁.............


抖左一陣又出去,估唔到度度都有紙箱王,呢度仲有一間餐廳~~~


揀左好耐唔知依咩好,揀左地道民族菜....

味道都OK,又唔係貴~~~



最後當然要買D 生果,揀左菠羅同一條蘋果蕉,蕉都OK 香,不過唔係好特別~~~

之後又返酒店抖,其實我想踩單車遊湖,租一日都係 NT100,都幾平呀........

不過好果做足功課既朋友,可能唔洗買套票,因為一日船卷只係NT100

沒有留言:

張貼留言