2014年6月1日 星期日

深圳一日遊


三日長假第一日留響屋企執屋,第二日去左深圳玩!

最主要係老公想食燒肉同埋按摩~~

揀左國貿站出左金光華商場轉左繼續行二個街口位於佳寧娜商場三樓的盛八,食燒肉放題!


我地無book,被安排入左一間十幾人房間,個裏面非常暗

先睇一睇個menu...真係好多野食,燒牛,豬,羊不同部位,內臟!


呢個拼盆應該有牛肋骨肉,牛柳粒,牛肋骨條等!

其實樣樣肉都好味!


仲有小小海鮮,我主打食蝦,蜆雖然細,不過味道好好!

點知點第二次,佢黎左好大碟肉,我地未食到刺身已經戰敗@@

餐廳仲有sushi, 手卷,刺身!

酒類,汽水任飲,雪糕,生果盆~~

 

總括黎講RMB 188食到咁多有質素食物,都算物有所值!


商場門口有幾間露天bar, 下次黎可以試下!


食飽就去左位於少年宮站深圳書城!


一出地鐵就已經感受到書城面積非同小可,但指示非常唔清晰!

睇完都唔知佢點分類!

所以我地都係亂行~~


滿滿都是人!

有位就坐底睇書~~


地方比想像中好!

老公買左一本書,我就,哈!


書城樓上有個平台,望到周邊都係新大廈,好靚,以為去左第二個國家!

圖書館 & 歌劇院


睇完個靚日落就去按摩喇,一按按左二個鐘,老公俾左rmb 80貼士,我俾50…

點知阿姐黑我面,而家真係北上消費越黎越貴!

沒有留言:

張貼留言