2014年6月8日 星期日

表妹行禮


六月七係表妹行禮好日子,我同佢由細玩到大,好似細妹咁!

其實佢媽咪同我媽咪係好朋友,所以當左係表妹,關係真係唔識形容,不過我好珍惜呢個朋友~~

仲記得岩岩上中學一齊去Disco,飲酒既日子,咁就長大嫁人喇!


又見到劉律師~~

是日係簡單既行禮,下星期再擺酒,可惜我去左英國!

anyway都祝福你永遠幸福快樂

是日有二個位好感動,一個係見到叔叔拖住佢出黎,見到uncle真係好瘦,但好努力,第二個感動位係聽到阿風多謝daddy mami........

我諗返自己結婚,睇返video....見到爸爸笑得好開心!果個笑容係甜嫁

其實我幸福就係爸爸最大既幸福,好掛住你呀!

完成左婚禮之後我同老公去左香港工業中心行左陣街,好多野好平!

不過我都有忍手,因為過二日就去英國喇!

沒有留言:

張貼留言