2010年9月4日 星期六

Armani + 千両

響上海返左黎既星期五晚(2010年9月3日)~~


我同Justin去左tims買野﹗其實係我買~~



因為Mac 個Foundation已經用完係時候要換一支新~~


一早就想試下Armani既lasting silk~~


其實佢真係好貼﹗都幾自然........


之後個BA Sell 埋我支Primer,因為咁樣一set會有埋個化妝袋﹗


好靚呀﹗Justin一見到就叫我買一set喇﹗



之後就去左食千両,印象中我應該第2次食﹗


而Justin就係第一次﹗


我地2個都同時話佢個帶子好味﹗後面果件係腐皮,同元氣既好似~~


其實係因為佢地係同一集團﹗


不過千両走貴價路線~~味道一樣咁下次都係去返元氣先食腐皮啦﹗



我地除左食平時會食既野之外仲叫左d特別野﹗


玉子燒﹗um~~唔夠多汁﹗


都係搵唔到有一間可以整得同一門咁好味~~



呢個親子卷都好味~~


哈哈﹗影唔到佢入面卷住d咩tim~~


不過佢d波波﹗都好新鮮,好好味~~



呢件好似係左口魚群邊~~


不過勁肥,唔太岩食~~



x魚漬﹗其實呢種係壽司既其中一個整法﹗


都ok 既~~不過都係鍾意食原味~~



哈哈﹗平時就唔會食,不過唔知點解果晚好想食﹗


估唔到都ok~~


so far我覺得千両都做得唔錯﹗


1 則留言:

  1. 睇完你打d美食blog都好想即時去食
    [版主回覆09/14/2010 10:02:00]哈哈﹗去試下啦 ^ ^

    回覆刪除