2010年9月6日 星期一

自家制意大利飯

Justin某日提議整意大利飯~


於是我地就上網search左個整法....


仲去sogo買左盒意大利米....


再加埋小小自己鍾意既材料,就成為左呢款<<自家制意大利飯>>喇...



做法:


意大利米洗淨瀝乾,備用。


燒紅鑊加入橄欖油炒香洋蔥粒至金黃色,加入意大利米炒,盛一羹雞湯贊入意大利米飯內,炒至湯水收乾,然後再加一羹雞湯,以同樣方法再炒至收水,直至到用完雞湯為止,大約20分鐘。


食譜copy自為食貓


我地除左加入洋蔥之外仲加左青椒、蕃茄湯﹗


味道好好呀﹗


同埋我地唔鍾意食太硬身既,於是煮到自己鍾意既軟硬度~~感覺so good~~


下次仲可以試下整海鮮意大行飯、或者磨姑雞肉~~


一定更加好味.............


2 則留言:

  1. 加埋三文魚我估仲正

    回覆刪除
  2. 係呀﹗好多人都加3文魚,不過我擔心個飯唔成功於是都係整簡單d好d~~

    回覆刪除