2010年9月22日 星期三

完美的周杰倫

我成個9月都好似無咩打過Blog呀﹗不過呢件事咁重要當然要記低啦﹗


期待左好耐好耐﹗終於都等到杰倫Concert既大日子喇~~





2010年9月21日 紅館 藍閘 55段 第19行﹗





哈哈﹗其實離個台好遠~~~


當晚真係好開心~~





開始喇~~除左用精彩去形容之外,我都唔知仲可以講咩~~~

你的用心,令我感覺你只想將自己最好的一面給歌迷 ^ ^





成個台都靚到無話可說~~




 

杰倫當然靚仔到無朋友啦﹗

 



 

每一part佢都好用心﹗務求將最好既野帶俾我地........

 




 

um~~唯一唔好就係太多嘉賓了.....

 




 

勁鍾意春夏秋冬呢part 呀﹗王子一樣....

 

不過想當年我都係死響佢彈鋼琴果個樣度..........

 




 

>3<

 




 

當晚我勁尖叫,前面d人都幾辛苦~~

 

不過唔理啦﹗佢係我最愛wo~~

 

如果係當年既我可能佢地睇完concert要去睇醫生~~

 



 

呢part又係好特別﹗點解你會咁叻...!!???

 

好Creative~~

 




 

看著你這10年的重要回憶﹗我真係好感動﹗原來這麼快就已經10年﹗

我仍然記得第一次見你的情景﹗2000年12月8日

 




 




 

是晚我影左好多相﹗拍左好多video,雖然quality唔好﹗不過自己影係唔同ga~~

 

我又多左一個珍貴既回憶喇~~

 

期待下一個10年﹗

沒有留言:

張貼留言