2010年9月26日 星期日

海洋公園十週年哈佬喂


海洋公園十週年哈佬喂with Cherry Chan & 俊~~

 

雖然我地係9月25去,但而家都仲係10月,而家寫都唔係好遲jei~~

 

我地好早4:00就響門口等喇,4:30入得~~

 

而家諗緊去唔去Disney好﹗

 


 

先去左睇小熊貓,同大熊貓~~

 



 




一人火葬場 - 因為要一個個都分開玩,我地得一個人敢玩ja.........

 



 


之後去左山上面﹗排左第一間鬼屋﹗好快就有得玩喇~~

 


係射擊Game~~不過我睇多過射﹗哈哈~~~

 


Justin 有 300 分, 我有120 分......算係咁~~~

 


 




哈哈﹗都ok 好玩﹗同埋前面果3個女仔好好笑....

 


 


水母館~~

 


 

第2間鬼屋~~

我地見前面無人排........

隻鬼話我地做咩日光日白黎玩.....=.=

 


估唔到有部分響室外,哈哈﹗所以好清楚咁見到d鬼,如果夜晚真係可能好驚~~

 


 


海洋館

 


 


我最愛的魔鬼魚呀.......

 


 


食完野,就繼續玩喇~~

 


隻鬼數到3果時自己走向前....=.=

 



 


個月光好靚~~

 


玩左一轉幸福魔天輪~~

 



 


呢間都無玩呀~~

 


 


第3間鬼屋~~

我地排左9個字,不過呢間前面d人行得極快,我地又跟得好快,所以好快就玩完左,覺得好唔抵~~

 


 


之後就過對面果間鬼屋~~

 


 


kwaiiiiii~~

 


 


又排左一個鐘...=.=

真係支力到咩都唔怕lu~~

 


 


呢間係用相機影d野鬼~~

 


呢間都幾好玩呀﹗

 


 

HAHAHALLOWEEN~~

 


 


之後去返正門果邊~~

 



 

NICE EFFECT~~

 


 


十週年紀念館....

um...無咩特別~~不過好彩排左一陣就有得玩~~

 



 


之後玩左"小魚仙" 旋轉木馬~~

 



 

轉得好快~~~

 


最last一個館喇~~

呢個其實無咩特別,不過佢有一part係要男女分開~~

之後黑到咩都見唔到﹗勁驚~~

 


 


由4:30玩到12點......

wow~~

 


 


哈哈﹗上年都影過同一張相﹗

 

唔知我地下年仲會唔會一齊黎呢!!???

沒有留言:

張貼留言