2010年10月2日 星期六

國慶假期遊深圳

2010年10月1日﹗


我以為10月會有一個新開始,一個好開始~~


唉.............我幾時先可以好返..........



假期真係人山人海~~



訓醒唔知點解好想食燒味飯~~


於是就去左泰興﹗


食完上到去都差唔多3點喇...


不過只係想行陣﹗



行完一陣就過左去之前上網search左既江南小廚度食晚飯~~


(好似係叫呢個名﹗我都唔太sure,響萬象城4樓﹗)


都要等位嫁﹗等左差唔多半個鐘~~



我地叫左個醉雞、同埋得獎魚塊


個雞雖然好細,不過味道唔錯﹗又唔貴


個魚就差小小,甜嫁.....有點怪~~



仲要勁多骨...........=.=


Justin最怕~~



我地仲叫左西湖牛肉羹、蟹黃扒時菜.....


2個都好好味~~



Justin當然又想試咕嚕肉啦﹗


呢間真係整得唔錯﹗個皮食左好耐都仲係脆 ^ ^


不過入面都係無咩肉,得d骨....=.=


呢餐 rmb$280,好味就good喇~~



萬象城係好似香港既商場~~



食飽飽行左陣超市就返香港lu~~


沒有留言:

張貼留言