2010年10月10日 星期日

Uncle生日快樂


10月9日係Uncle生日,因為要整裝修既野,我地只係簡單咁食左個晚飯~~


是次揀左銅鑼灣金百利樓上私Wulala法國餐廳﹗



我諗唔到可以買咩,於是就響酒店買左個蛋糕~~


呢個係低脂蛋糕,好岩生活健康既uncle~~



頭盤我揀左田螺﹗哈哈﹗都幾好味~~


不過如果連埋D姑一齊食既話就會淡左小小~~



Justin叫左鵝肝,味道都ok啦﹗


Aunt 同Uncle就叫左帶子,都幾好味~~



湯我揀左蕃茄清湯﹗


呢個好好飲呀﹗真係湯不可以貌相~~



龍蝦湯都唔錯,不過要加$35,我感覺唔係好抵~~



主菜出場啦﹗2個傻人當其他人唔響度~~



帶子意大利飯~~


味道都幾好呀﹗估唔到3款main dish 係呢款最好~~



因為我同Aunt一樣揀左羊架﹗


可惜全餐最令人失望就係個主菜~~


真係無得同Excelsior比呀﹗



甜品我地叫左4款﹗個批同焗Berry都好味呀~~



當我地勁飽,講緊笑.....


突然播生日歌,我地勁尷尬,因為無諗過而家食蛋糕﹗


仲要個侍應以為我生日....=.=


哈哈﹗不過Uncle應該都開心既~~~


身體健康,日日都開開心心最緊要﹗


而我最希望就係我地2個人既步伐可以更一致~~


你要努力追我呀~~


1 則留言:

  1. 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室 聊天室

    回覆刪除