2010年10月9日 星期六

生化危機 Resident Evil

其實我之前一集都未睇過~~


因為睇戲暴力血腥一向都唔係我杯茶......


不過Justin話想睇,咁我就先同佢追返1-3集先﹗


估唔到睇落都ok~


第1同2集都好好﹗第3集就差小小,到而家搞埋3D,都覺得麻麻~~


10月8 去完公司個COCKTAIL PARTY都成8點半.....


是日約埋Polly、阿輝睇戲~~


而Carmen就黎左食飯﹗



返工既我係咪著到好斯文呢......


all are black~~又著裇衫~~


到底去唔去disney好呢...............



同埋睇唔睇童眼好呢................


好講返套戲~~



第一集係講Alice同埋一班特種部隊去到the Hive,發現死左既人因為T Virus 而復活,其實中間都有好多精彩野﹗又發展得快~~


都打幾多喪屍﹗哈哈﹗咩事連我都鍾意睇埋呢d野呀~



第2集係話Alice響Raccoon city救博士個女.....


漸漸地喪屍同地球既6係好似越來越近喇~~~



第3集其實已經去到地球上人類差不多已經滅亡~~


Alice帶住一班生還者去尋找no infection既shelter.............


其實呢一集已經小左好多打喪屍場面,同埋好似無前2集發展咁快~~



呢一集一開頭去左日本﹗


wow~~好熟悉的感覺呀﹗哈哈﹗估唔到仲有中島美加....=.=


之後就話佢搵到Claire,但失左憶..........


全集其實真係無咩發展~~


同埋我地都唔明點解d 喪屍會勁聰明..........><


搞咁多野整3d,不如諗好d個故事啦﹗


沒有留言:

張貼留言