2010年10月30日 星期六

湊仔戀咁嚟 (Life As We Know it)

好似好耐無睇戲咁喇~~


其實對上一套只係resident evil......


可能之前睇好密,而家就疏好多,感覺好耐無睇~~



上回講到我地買左一個7一個10,好彩最後都一齊坐~~


位置仲好好 ^ ^



個BB真係好得意呀﹗


又想睇D輕鬆D既戲~~


雖然.................



套戲開頭都幾傷感~~


BB父母都意外死左...........


唔知點解見到佢父母死左,得返佢一個感覺好傷心呀~~


於是佢地既一對好朋友就負起照顧既責任~~



2個本身並唔相愛既人要一齊負起咁大責任,當中一定有好多掙扎﹗


呢個係一生一世既責任......



當中一定有好多苦惱~~


BB 要24小時要人照顧住,2個人於是分工合作﹗


但2個人都有自己工作,其實真係好唔容易~~


其實就算簡單如食飯都可以是一件苦差...........


所以屋企人真係好重要~~


除左體力同心力之外,仲要有足夠金錢去支持開支..........



但一個新生命可以帶俾你既歡樂真係有好多﹗


由識企、到行、會叫媽媽、爸爸,一直付出都係值得嫁~~


而家既我好努力儲錢,我知道如果唔儲,這輩子我都無能力可以擁有任何野.....



慢慢,慢慢我會好返,慢慢,慢慢我會再次準備好﹗


沒有留言:

張貼留言