2010年10月9日 星期六

煩到爆炸~~

轉左新工之後真係忙左好多~~~


不過我覺得都充實左好多﹗


雖然係好似好多野要做.....


不過其實我都可以自己arrange,邊日做咩先﹗


都算慢慢適應緊﹗


以前既我覺得自己方方面都唔錯,只係未搵到份好工﹗


到而家我搵到喇﹗不過又發生左其他野令到我完全不知所措~~


其實我一直都無勇氣面對呢件事﹗


我只係可以將傷害減到最細,我自己衰好喇,唔好累人﹗


我一直都係咁諗所以我先可以行落去.......


但中間我流左好多好多眼淚,多到我以為自己已經唔會再有眼淚喇.......


件事都過左2個星期,好唔容易我既生活慢慢回復平靜~~


點知原來你好唔容易過左一個難關,原來仲有第2個黎緊﹗


而今次我真係唔想再行喇~~


連我自己都唔知點解會咁堅決﹗


可能到最後我會有事,但我覺得都唔緊要喇....


芷慧話只係差一小步,紀然之前揀左應該行落去﹗


其實之前我根本無得揀,我"朋"咩去揀,我根本連揀既資格都無~~


我真係無勇氣,我已經唔知道行落去係為左咩......


我真係唔想再經歷~~


當一個人對所有人事,包括自己都哂無信心既時候,我諗只有佢會明白我﹗


曾經我都以為自己會得到幸福﹗


我以為我搵到個好錫我,好愛我既男朋友,但原來愛都係唔能夠overcome所有野﹗


Justin都有問我點解我對佢無哂信心都仲同佢一齊!!???


其實我都有諗過分手,我都唔知點解仲會一齊,可能我仲係好愛你掛......


而家既我只係想過我一日得一日﹗到之後有事先再算~~


可能對好多人黎講件事過左就係過左,但對於我其實真係影響好深﹗


我到而家都唔明自己點會咁.....


其實我只係想簡簡單單開開心心~~


但我知我唔得喇~~~


唉﹗仲要我地2個屋企同一時間裝修....


煩死人喇~~


2 則留言:

  1. 點解咁肯定現在份新工是一份好工﹖
    長久的感情是需要互相信任及包容,這方面我相信妳一定明白的﹗
     
    [版主回覆10/12/2010 23:02:00]唔講可能你唔知我之前係讀tourism & event management,而家新工好多時都會搞好多活動,而我自己都幾鍾意搞活動,同埋同Boss都相處左一段時間,佢地都好nice~~

    回覆刪除
  2. 加油呀!!!! 我一定會支持你!!
    [版主回覆10/12/2010 22:56:00]多謝你呀~~

    回覆刪除