2010年10月30日 星期六

太古必食- 屋台屋

上星期五 Happy Friday,我好想去睇戲,不過響times 同JP 都無位﹗


於是就去左太古,要Justin走黎走去真係唔好意思~~


其實太古都無咩好位.....


不過我地搵到個7同10既位,中間俾8、9隔開左﹗


我提議買呢2個位,叫8、9坐過一個﹗


哈哈﹗Justin話我咁做好冒險~~


其實都唔係呀,一個位jei﹗同埋就算真係唔肯咪當第一次自己去睇戲﹗


幾好玩呀﹗


睇戲之前當然係食野先啦﹗


一如以往又係屋台屋~~



Justin's set 有魚生....



同蕃茄拉面﹗


個拉面真係唔錯嫁~~



我就揀左(細)海膽炒飯,唔知做咩呢排好愛炒飯~~


呢個份量其實唔細~~



同埋一個魚子茶積飯﹗


哈哈﹗其實我揀錯左,2個都揀左飯......=.=


最後當然食唔哂啦﹗


味道好好,價錢ok~~


所以好多時去太古都食呢間.....


沒有留言:

張貼留言