2010年10月29日 星期五

近排

唔經唔覺返左新工一個月lu~~


其實大部分既野都take-up左﹗


忙其實都唔算係好忙~~


係有時候有d無聊野會花費我好多時間﹗


放左工大多數都係返屋企 / 同Justin去街.....


好似好平凡咁,不過唔知點解個人都仲係好支力~~



唔知由幾時開始,我鍾意左Thomas呀...........><


可能係覺得好多好得意既細路都鍾意佢....好得意呀~~


響銅鑼灣有一間3-4層既玩具鋪﹗有好多Thomas呀~~


希望之後仔仔會鍾意Thomas啦﹗



上星期五(10月22日)


我地又去左Dicken's Bar,今個月原來係德國月


又有新野可以試喇﹗真係好~~



叫左個鴨胸+鴨比~~


呢個好好味呀﹗個鴨有好多肉汁~~


個d薯容都勁香﹗love it~~



仲叫左個Crispy雞~~


呢邊個薯仔無人食,因為另外果個好好味同埋份量已經好多~~


個菜都勁新鮮~~


但係個雞就....乾身左小小同埋唔太入味~~



星期五仲有甜品送﹗真係大滿足呀~~


呢個面包布甸都好好味ga......><



屋企終於都開始左裝修喇﹗


一切煩野都應該可以settle down喇~~


(不過間裝修鋪唔多老實,之前明明話包埋toilet個洗手盤,不過我地想自己買料俾佢整﹗之後唔記得寫落contract,而家我地睇唔岩,想叫佢整佢話要再收錢~~)


真係咩都白紙黑字好~~


而家我都開始睇傢私,好鍾意呢張梳妝台呀﹗


Franc Franc d野真係好fancy ^ ^


希望快d搬到返去啦﹗


2 則留言:

  1. 份工唔係好忙咪多啲私人時間做自己鍾意做的事
    [版主回覆11/01/2010 16:36:00]係呀﹗不過都KEEP唔到打BLOG~~

    回覆刪除
  2. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除