2010年10月25日 星期一

裝修真麻煩

2星期前Justin屋企開始左裝修~~


9號果個星期六日差唔多都係幫佢執野......



11-25做左2個幾星期差唔多搞掂~~


再多2日就可以搬返入去喇~


我屋企就呢2日開始裝修﹗


15-16號佢就過左我屋企幫我執野..........


真係足足執左2日都未執好....=.=


我pack左total 5箱野去個倉﹗


其實已經掉左好多野,以前有keep既中六、七同space既 note都掉左差唔多2箱....


公仔、舊衫~~


真係唔執唔知自己多野....><


仲要我地執完唔係羅過去租果邊~


而係放響倉即係我地要諗埋之後果個半月要用咩、要著咩..........


雖然執左咁多,不過其實仲有好多日用品唔可以pack~~


媽咪又勁緊張,一個月前已經叫我地pack....=.=


媽咪好心急咁幫我地pack野,不過根本上其他人係無可能知道我/細佬有咩要有咩唔要.....


之後又係要執返出黎,搞左一大餐得個吉....=.=


唔知係咪呢個原因成個家呢排真係勁忟.......


唉﹗大家都勁大壓力呀﹗


直到今日我地一家人會搬去大角咀,希望裝修順順利利~~


我地可以快d返到原本既"家"


個半月好快過jei~~大家加油啦﹗


2 則留言:

  1. ★★天天開心☆☆ & ☆☆心想事成★★
    視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊

    回覆刪除
  2. Welcome to our NEW BLOG “Beauty Garden 華麗妝園 ”
    ~Janice Lam, CathCHEUNG, PACE & AngieNg
     
    成為訂閱者就可以參加我地既 ” 新 BLOG 送大禮 ” 遊戲啦
     
    http://hk.myblog.yahoo.com/janicemakeupworkshop

    回覆刪除