2010年10月19日 星期二

返新工

9月27終於都完成左我響教育局一年10個月既工作~~


28號我就即刻返新工喇~~


其實我份新工有小小特別,我係響學會主席既office返工﹗


全個office都成2x - 30人﹗


不過佢地全部唔係我同事,佢地係主席公司既人~~


而學會只有我一個員工﹗


雖然係咁不過大家都有一齊食野﹗


唯一係唔會一齊做野﹗


不過都ok,好多council members都會幫我~~


感覺都唔錯


呢3個星期已經做左好多唔同既野﹗


meeting啦﹗cocktail party啦﹗出信啦﹗約人meeting啦﹗


其實都幾多coordinate既野要做~~


而我亦學左好多關於建築 / urban design既野~~



9月最last 1 日我就同左Justin去Outback steak house Dinner~~


公司d人好似對衣著好有要求,我已經著得比教育局果時端莊既衫﹗


不過佢地都話要再著formal d............=.=



又係黑糖包包~~



又係meat lover~~


係呀﹗我就係果d覺得果樣野好味就唔會轉食第2樣既人﹗


希望新工會keep住開心啦﹗


雖然有時都迷迷地唔知自己做咩....=.=


沒有留言:

張貼留言