2013年2月6日 星期三

我的快樂生日2013

又大一歲喇,今年係我最後單身既生日,我好開心,因為我有幾個石斑仔最好既朋友﹗

明白你尊重你了解你



正日當日係公司聚餐,去左Mr Steak 食Buffet~~

食到好飽喇,同事送左呢個心太軟俾我﹗

其實我真係好好彩,咁多間公司D 同事都好好,雖然有D走左之後就無再聯絡,不過工作時大家都好好~~

多謝﹗

原來Mr Steak 都幾多野食,魚生、蟹腳、蝦、沙律、火腿..........

熱食就食左小小,牛扒真係幾唔錯,甜品就試左3-4樣,都出奇地OK~~

終於都試左HD 果隻流心雪糕,揀左Rasberry ,入面有D白朱古力粒粒,太甜,如果唔加就岩岩好﹗


放左工都成9點,因為是日要開會,J 響樓下等左我成個鐘,真係唔好意思

佢帶左我去食鮑魚~~~ 名苑

叫左個餐,好多味送,鮑魚真係幾唔錯~~

其他就唔算特別出色~~


食到最後J 羅住幾個芝士Cup cake 出黎,原來佢響我開會期間去左整,記得幾年前我整左個Cake 俾佢.........

估唔到我都可以食到佢親手整既Cake~~

其實無論任何時間,有你響我身邊,我已經別無所求﹗我知道自己會一生一世都咁幸福快樂,好期待自己成為真真正正麥太

Love

沒有留言:

張貼留言