2013年2月13日 星期三

蛇年好開始

呢個農曆新年係我同J 最後一個單身新年,真係馬不停蹄做左好多野~~~

年廿八我公司放早,我再請多左2個鐘假,放半日假,返返舊公司請同事食餅......

上去之前仲同阿兒食左Flying Pan﹗



味道都唔錯,好彩我地放假,唔係2點先有得食,會趕到傻左.........@@

請完同事食餅之後就同J 去左金鐘(羅返張支票)、中環見證婚律師(簽左擬結婚通知書) 最後去左上環見AH 執相,執相已經去到最後階段~~

太好喇~~


睇完之後又去左食牛記,連續咁去幫襯,老闆都認得我地喇........@@

今次又試左新野,椒X鮮魷、金沙骨 & 雜菜煲~~

都係樣樣都足料好味﹗

希望老闆真係搵岩新鋪,KEEP返而家呢個水準~~

年廿九,J 一早就出左去督波.........@@

我睇左佢地玩一陣,J 就陪我行街買衫,好似好耐無行街喇,一口氣買左件褸、2件衫、1條裙.......XD


大年初一我地同J 屋企人食左個晏之後就上大陸喇~~

好多謝佢再一次陪我上去,因為真係有D急,都幾辛苦﹗

(今年無咩準備,連俾2家父母既禮物都未買........@@)

上到去就食劉氐開年飯,之後就去幾家親戚屋企拜年,因為Visa 問題,所以而家都未知會有幾多親戚黎飲........

拜會完幾家人都11點幾,我地就返左屋企訓喇~~

年初二一早8點就起身,9點出門口去大姑屋企,都1X 年無見大姑喇,以前佢都湊過我同細佬,果種感覺好難形容,一個曾經熟悉既人,個樣只係老左,你又認得佢............

大姑D 仔都有黎,真係好想見下國平哥哥~~~

之後坐到11點左右就去婆婆度,見到婆婆好健康,都好開心﹗

只係對眼,好彩我識聽婆婆講D 鄉下話ja............

食完晏同左D表妹去左生態園行下,有好多人釣魚呀﹗

我同J 玩左一陣電單車,佢個傻B 第一次揸,唔識用力轉個油門,轉彎果下撞左埋花槽.........@@

仲流左小小血.........@@

好彩無咩事,之後食埋晚報就直接返香港喇,因為唔想霸住J 好耐,想佢多D時間陪佢屋企人﹗


初三去左睇樓度尺,希望唔好再有變掛,一切順順利利~~~

之後去左同J 班朋友打邊爐 & 玩左陣啤排,大細,魚蝦蟹,都幾搞笑﹗

都係果句小賭怡情~~

初四就抖左一日,之後就等開工Lu~~

沒有留言:

張貼留言