2013年2月1日 星期五

Finalise Logo

來來回回幾次Email 之後我地最後揀左呢個款~~

其實唔算超滿意,不過趕印invitation Card 同埋真係覺得支力喇,所以算啦﹗

覺得個J 字好似一粒蝦米....XD



其實上次講到佢俾左3款我地揀,我地揀左第3個框,之後佢就幫我地改返入面D字母﹗

JC 靚D,唔明點解改改下變返CJ...........



上次果4個唔滿意,佢就俾左上面呢D俾我地揀,真係好難揀~~

最後J揀左右上﹗

唔知呀,其實真係嬲,我搵埋Reference 俾佢地,都仲要整咁耐,之前係諗住搵幾個唔同Reference俾佢地,唔想局限左佢既創意﹗

點知原來係我地expect 太多,只係轉一轉字體都做得唔好,真係唔明點解小小Design sense 都無,最緊要係覺得佢地無心做野~~

同AH 問題一樣,我成日都話過得自己過得人,你E俾客之前唔該自己都睇一睇,唔係咩垃圾都俾個客,之後又要佢逐樣野去跟﹗

我俾錢,就係想呢D公司幫我地解決問題!???而唔係制造一大堆問題,叫我樣樣跟.......

之後消磨哂你D耐性,唔OK 都接受﹗

我真係要好好加油先得﹗下一步搞下果個核突到嘔既Backdrop~~~

呢個真係同我之前鍾意果個一樣色!!??


1 則留言:

  1. 我同意..... 俾錢呢d 公司,原來係為左製造一大堆問題....
    [版主回覆02/05/2013 10:37:52]真係嘔血......

    回覆刪除