2013年2月17日 星期日

加入Olympus 行列

一直都話之前J 送既果部相機Lens 有D 問題,Focus 做得唔係幾好﹗

想換新相機好耐.........XD

呢一日原本我地係去金都行陣,俾左成長片段D相MUSE ,再睇埋個火漆印,點知好小鋪開左~~

個印仲未整到.........@@

之後見仲有時間所以行左陣街,行經Broadway 見到HSBC 做緊Promotion~~

Nikon 1 J 2 一支鏡只係 $2790, Olympus EPL 3 一支鏡只係 $2990.......

真係好心動呀,我仲即時打電話俾細佬問佢響邊,得佢有HSBC,之後J 話過去豐擇睇下,Nikon V1 ,2支鏡都係 $3500,更加吸引

2支鏡WO~~

問左如果買多支Olympus 鏡都成2xxx,不過問過幾個影相既朋友佢地都不約而同話Nikon 1 好多雜訊.........@@

我地試左幾張相,又好似真係WO~~

原本已經決定左Nikon 1 ,因為真係好抵,不過我突然諗起旺角有一座專賣電器﹗

去左10樓睇,叔叔好串吐嘴完全唔理我地,之後去9樓,個Staff 好好呀,好detail 咁介紹2部機有咩唔同,仲講左點解Olympus 好D~~

最後我地買左一個Boxset,好抵2支鏡 $3990﹗

仲買左清潔用既筆、2塊保護鏡~~

終於加入左Olympus 大家庭喇﹗好靚仔呀~~


Olympus 仲有閃光燈,正呀﹗

沒有留言:

張貼留言