2013年9月21日 星期六

2013 中秋









婚後第一個中秋節,其實我都有煩惱要唔要以心抱身份買D 野俾奶奶,如果買又要買埋婆婆、舅母............

不過如果咩都唔買好似唔多好~~~

最後媽咪幫我準備左D 生果,有一個沙田柚、一堆橙 & 蘋果......

永遠都係媽咪對我最好﹗

中秋前已經同媽咪佢地食左,當晚就同J 屋企人食,灣仔大榮萍,感覺上無元朗咁好味~~

之後老公帶左我去維園睇舞火龍,真係好多人呀,不過感覺都幾特意,下年去大坑睇先~~



















屋企飯真係永遠都係最好味﹗

1 則留言:

  1. HEheh, 中秋我都有去維園呀,真係好多人囉!!!!!!!!!!!

    回覆刪除