2013年9月28日 星期六

退貨 Zalora


中秋前一日收到另外2對鞋,發現其中一對個頭有幾點污積,於是過克中秋我就Email 左上面張相去Zalora 要求換貨~~

我夜晚7點半SEND 估唔到個幾鐘後就得到回覆,因為無貸佢地會安排退款,正常退款應該要羅對鞋去佢公司辦事處,不過佢主動話安排Courier 黎收,仲好快日當後就黎左我公司收喇﹗

收左之後又隔左2日,佢就Email 話收到對鞋,會好快過返錢落去我Credit Card~

我唔講佢D茬好唔好著,今時今日咁既服務態度去邊度搵﹗

如果你收到貨佢係有任何唔滿意都可以退,我諗我會繼續 "幫襯" ....XD

沒有留言:

張貼留言