2013年9月2日 星期一

老公生日月最後一激



先要多謝 Cherry Chan 幫老公搵到2張周杰倫既演唱會飛~~

我真心覺得自己好幸福,呢個傻人知我鍾意,佢就會諗盡方法滿足我﹗

仲成日扮傻仔Tum 我開心,我前世做左咩好事,今世有個人咁愛錫我!!??

星期六我地就出去觀塘羅飛,當日突然橫風橫雨,好恐怖呀~~~

搞掂哂之後去左APM 抺身 & 行左一陣

真係好耐無黎呢度喇,好多野都唔同左,不過都係無野睇岩,留返D 錢去日本啦﹗


行到咁上下我地就去尖咀,老公生日月有一個Free Buffet @ Langham Hotel

雖然有得揀旺角同尖咀2間,不過感覺上都係去尖咀間高級D~~

之前其實食過2次,記得價錢唔算好貴,點知最Update 個價係 $580,如果無折真係唔會食﹗

雖然佢食物唔多款,不過味道真係幾好,海鮮都多好多款,Excelsior 真係收得.........

我食左一隻龍蝦 & 每款一件海鮮,老公食左2碟蠔,鴨肝 (油左小小)、PARAMA火腿~~

已經好飽,望到隔離台一羅就係10隻龍蝦,我地2係睇見就飽..........

一如以往一人2個Main Course ,今次我揀左乳鴿 & 燕窩Dum蛋,老公就叫左羊扒 & 燕窩Dum蛋﹗

個蛋真係好好食,其他2樣麻麻地~~~

今次連菜同魚生都無食,呢個月真係食得太多次Buffet喇,黎緊要節制一下﹗

沒有留言:

張貼留言