2013年9月1日 星期日

名古屋、大阪、京都酒店

訂完機票見仲有2個月時間,酒店既野諗住慢慢睇,雖然都有D 心水﹗

點知25  同26 唔知搞咩好多都Full 左,搞到緊張大師又上身,即刻搞埋哂所有酒店Booking~~~

我通常Book 酒店都會格幾個Website,今次發現Agoda Book 日本酒店唔方便,佢個價未包16 - 20% Tax & Service Charge,Book 完都未知幾錢,咁樣唔掂﹗

今次主要係去返酒店主頁 & Hotels.com訂,都搵到幾間唔錯,價錢又平既酒店~~

都有人用Hotel Combined 黎Check 幾個網價錢,不過So Far 我覺得果幾個Website 唔係特別平﹗

22/Oct

第一日我地7點先到日本,由機場搭近鐵去名古屋站,第2朝一早就去大阪,我會同近鐵5日Pass,由名古屋站出發﹗

所以呢晚酒店主要係位置上既Concern

好好彩各個Website 都有地圖,仲Show 埋附近設施 & 位置,我原本好想揀右下方粒紅點,因為感覺上果間靚D,近D.........

不過Fully Booked~~
最後揀左藍色點既Daiichi Fuji Hotel,都同近鐵名古屋站好近~~


睇相感覺都唔錯,價錢都好合理,22-23 一晚就$465........

因為我地要就個Pass,最Last 2晚又會住返名古屋,所以住返同一間就最方便,連住2晚平D~~
 
27 - 29,2晚酒店加埋都係 $780,抵呀﹗


去到大阪,我想住Vista Grande,因為呢D 酒店感覺係我Like 既,Modern~~~

老公一睇都話鍾意

其實佢位置唔算方便,不過都叫近近地 近鐵難波站,

我經佢本身網站訂到23 in -25 out,25 果晚佢就話Fully Book~~

一晚一人連稅 JPY 4600,點解貴過Justin & Fiona 佢地咁多嫁,不過我去返其他Agent Website Check 到仲貴,仲要 25 號都係無~~~

我真係好想住,於是老公就話25住另一間


其實真係好好彩,我地搵左好多都無,突然上Hotels.com又俾我地搵到一晚Hotel Hillarys,我估係因為有人Calcel 左岩岩放左出黎﹗

當然唔理照Book 左先,我睇過佢平日價,都係$500左右,不過我地呢一晚就要 $654~~~


由黑門市場位置你睇到我地2間酒店距離都唔算近,唔理Lu~~

到時再諗行李安排﹗


玩完大阪就會過京都,唔想太急所以我地揀左Stay 一晚,可能26 係星期六關係,唔知點解感覺京都酒店要搵價錢 & 位置好既仲難~~

搵左好耐終於俾我搵到間岩心水,Hotel Village Kyoto~~

酒店位於阪急京都線大宮站,雖然好多人都同我講去京都都係搭巴士,不過因為我地時間唔多,如果有鐵路,我都盡量想縮短搭車時間~~

不過京都我只係想去清水寺,八阪神社 ,如果有時間就去伏見稻荷一社~~~

我見伏見有個站,同京都近鐵站都唔算好遠,所以應該會走前去睇,27 應該一早就去奈良睇埋鹿仔就返名古屋喇﹗

真係聽到我地個行程都覺得太多景點~~

希望今次行程順利啦﹗

到而家呢一刻,我地機票 + 酒店既人均洗費都係$37XX,去到8日日本真係好勁呀~~~

我諗今次個遊記已經唔再響Yahoo度打喇,Um..........其實Yahoo Blog 用左6年幾,真係好有感情,因為Blog 我識左一班好Blog 友﹗

聽到要搬都難免有D 傷感,呢6年幾既回憶,對於我黎講真係好珍貴﹗

不過要搬都無法,Anyway 我會繼續打我既日記,記低我生命入面既無聊野﹗

希望去到一個新平台都仲會見到大家,Keep in Touch~~~

沒有留言:

張貼留言