2013年8月31日 星期六

愛上蒸魚

其實我發現自己對於煮野食都有D 興趣,一有機會我都會主動話想煮~~

是日姐姐放假,J 話想做Gym,我就提議我買送煮好等佢返黎﹗

一放工就去買,不過買完搭車真係好難,果個位好難有位上車,成日都要等半個鐘以上,不過直達屋企只係得一架車,好無奈~~

發完 " 勞蘇" ,講下今晚食咩送先,我再一次挑戰蒸魚,因為驚腥我一定買仲係跳緊既﹗

之後想再試下無花果湯,今次加左好多水,同埋煲得夠火喉,所以味道都幾好~~

不過可能個火太大,D 水都係得返2-3碗﹗


又講返條魚,我而家真係跟足程序 & 等到佢乾物先蒸,好似真係有改善~~~

不過火喉都係仲未掌握到,上次Over Cook 我今次5分鐘開始睇一睇,不過唔知係咪因為咁好似好耐都未熟.........@@

Anyway 最緊要老公覺得好味﹗

一魚一菜一湯,簡單的家常便飯~~~

沒有留言:

張貼留言