2013年8月11日 星期日

老公生日 2013 - 2人世界篇

今年係第一年以老婆身份同老公過第一個生日﹗

其實咩都無準備,之前諗住整個皮既Iphone Case 到最後都係半途而廢左.......

老公而家咩都有啦,真係唔知仲有咩佢係想要~~


生日前一日我先走去買左2支Lotion 俾佢,因為佢之前食過隻藥,全身皮膚都好乾﹗

乾到好似人地濕疹咁,而家隻腳有D 位生野~~~



我見CCK 成日都話呢2支野好岩,又話用左唔會痕,於是就買左黎試,一支係Liquid Gel一支係Cream~

而家做緊Set 裝,原價每支2XX,而家2支加埋都係$380,最緊要有效﹗

老公試左2日,好似都幾好~~~


因為唔想食大蛋糕,於是只係買左個一口大小既﹗

Paul Lafayet 出名Macaroon,我估蛋糕都OK 掛,呢一啖 $40


中間有小小朱古力墓絲都幾香滑


老公生日都整左個咖哩飯俾我食,加分~~~


正日其實又去左海洋公園,不過去之前我地去左Excelsior High Tea~~

有人擔心著拖鞋唔俾入...........@@


冒煙的Hysan~~



試埋High Tea 咁就真係全部野都試過喇~~~

2人份~~

原本想去Ritz Carlton 食既,不過佢一個人已經要 $328,真係貴左D~~



唔知邊個影得角度好D呢?



最底有幾款鹹點﹗

3文魚 & 火腿3文治~~~

吞拿魚卷,蛋沙律包,最近鏡個包包其實食完都唔知係咩...........XD



中間既甜品,其實夜晚Buffet 食過哂~~

蛋達仔好味,朱古力蛋糕好濃,Puff 就無咩味,芝士凍餅一般,鮮果達不過不失~~


最上層係鹹蛋達 & Scone~~

食既次序應該由或到上,不過因為我地唔想D Scone 凍左,於是食左最頂先~~

加埋一人一杯凍檸茶,真係可以Hea 一個下午﹗

不過其實我地要趕下場去海洋公園.........XD

唔知老公滿唔滿意呢2日既安排呢!!??

平凡是福~~

沒有留言:

張貼留言