2013年8月12日 星期一

Vendor Review - 姐妹化妝 Cat Yeung


姐妹化妝我自己都好緊張,一方面好想大家都靚,一方面又驚洗得太多﹗

不過原來要搵一個岩大家心水既化妝都好難~~~

原本都打算唔請,不過MC 又話要,伴娘而話要,奶奶最後果幾日又同我講婆婆都要化,我自己都好想媽咪都靚,好彩我預多左Quota..........

一Book 就Book 左9位﹗

Cat Yeung 係我其中一個Blogger 介紹,我睇過D 相,叫做正正常常,價錢合理~~

我煩自己既野已經好煩,唔想再諗咁多,於是Book 左,而覺得佢化得唔好既姐妹就要辛苦佢自己化喇﹗

我認自己想個個人要求都Fulfill到,但到最後發現好難,於是都係放棄左~~~

可能一開頭唔同大家講我自己安排咁就無咁煩喇﹗


果日Cat 佢地都準時7點到,好彩佢可以化住媽咪先,因為班姐妹都遲,都明白既大家都住得遠~~

媽咪應該主力係Cat 化,我覺得都化得正正常常無咩大問題﹗


伴娘、Iwin 應該都係Cat 化,都感覺上OK~~


蘇菲就係Cat 個Crew Mate 化,個髮型唔好睇﹗


Winnie 都係Crew Mate 化,隻眼唔係化得幾好~~



當日佢有送D 頭飾俾我班姐妹,不過唔係幾靚~~~


簡簡單單其實就已經好好~~


夜晚蘇菲轉返自己化感覺自然好多﹗

我覺得如果大家對於Cat Yeung 姐妹化妝有興趣,都可以試下,不過最好指定Cat ,因為真係唔係Crew Mate 會黎一個點既人~~

姐妹化妝 X 5、MC、媽咪、奶奶、婆婆,加下加下真係成9個人.........@@


MC 個妝都正正常常呀﹗

CYMakeupPro (93201888 Cat Yeung) 你可以上佢FB 睇下

沒有留言:

張貼留言