2013年8月9日 星期五

Vendor Review - 新娘化妝 Wing

不知不覺都結左婚4個幾月喇,其實一直都好想打返D Review~~

等我可以好好記低當日有咩做得不足,有邊樣野係衰左,雖然唔會再搞第2次,不過當係一個經驗分享都唔錯﹗


我當日化妝係阿Wing,Wing 係我去希臘女神影Pre Wedding 時既化妝師,原本我已經落左訂俾Kiko Au,不過睇完Wing 化之後覺得Kiko 做唔到我想要既野,之後當然第一時間轉走啦﹗

差不多Big Day 前一星期Wing 有問我想點整,其實我好緊張髮型,都搵左幾多Reference~~

雖然我都好鍾意鮮花,不過唔可以個個頭都係花,所以著掛佢幫我搵左一個中式頭飾~~~

當日早上6:30 Wing 已經準時到門口,我岩岩起身﹗


一如以往Wing 好用心咁打底,今次仲帶多左個助手黎,不過我對助手無咩好感,佢好似咩都唔識,越幫越忙~~

打完底,搞埋個頭攝影師就到喇﹗

補返D 化妝既Shot~~


後面係咁既~~


個頭飾都好Sharp~~

唔可以話好靚,不過都OK 襯~~~


正面﹗


第2個造型 婚紗花環~~~


呢個造型講真唔係特別鍾意,個花環太細﹗

不過見佢好有心機咁一朵朵痴,都真係用左好多時間~~~

因為落雨呢個造型只係得5-6 張相,同15秒MV..........@@


迎實

放左埋側邊,加左紫色花﹗

大路野,無咩特別~~~


婚紗就全個頭整起,側邊加左白色花仔,呢個頭唔錯﹗


不過正面無咩野睇﹗



敬酒又係全部整上去,同朝早差不多﹗

不過可能真係到果日好多野都唔再執著,我又覺得無咩野﹗



後面,件露背衫唔記得貼膠紙,搞到有D 位飛左出黎﹗

所以叫姐妹陪試衫係有原因,大家要留意,果日自己咁忙,真係好難樣樣野都記得~~~


簡簡單單



其實送客我唔想換衫,不過又覺得TIFFANY BLUE 襯個佈景多D.................

最後都係換返迎賓套衫,個頭就短既放一邊~~


其中一邊其實有好多白花,不過唔係好睇到﹗

仲要佢大力拉到我個鏈爛左,要用扣針,又扣得太實,搞到個胸位有D 怪~~

Overall 黎講我唔可以話自己滿意,因為佢妝幫我轉好小,頭既變化又唔多﹗

不過好彩既係,都叫正正常常,BIG DAY 果日真係咩都好急,你唔會再有時間同個化妝傾想點整,所以事前真係要溝通得好清楚~~~

當日部分解花由Wing 提供,呢樣野要加返小小分,因為唔係個個MUA 肯早一日去買花﹗

雖然唔係話好靚,不過都叫做接受到,一個好既MUA 真係好重要嫁~~~

Wing Jim (6038 9095)

沒有留言:

張貼留言