2013年8月25日 星期日

長隆歡樂世界



轉下眼已經成3-4年無去長隆玩喇,今次係同老公 & 佢既朋友,一行6人出發﹗

先要多謝蘇菲媽咪幫我地訂左8折車飛 ( 原價 $110,折左 $88 一程),仲送左2張Free 既來回車飛俾我地,真係慳左唔小﹗

今次我地無Book 酒店,反而去左祈福新村租樓住,因為別墅Full 左,所以要住呢D 樓高五層,一梯2伙既四房單位~~

最嬲係佢同我老公講話呢邊2-3年樓,去到成10年,雖然唔係好殘,不過感覺上被騙﹗

我地9:00 食完早餐上車,差不多1:30 先上到去

中介人(Laughing Gor) 就幫我地羅匙同帶我地上去,今次我地住 康怡2街15座﹗

上到去諗住放低野就去食飯,點知我地Lock 左門之後想開返黎Double Check 時,原來有其中2度門係無匙~~

之後又要叫人黎開鎖,就係咁,我地要等到成3:30

Laughing Gor仲想叫我地俾開鎖錢,我地當然唔肯啦,最後佢俾左,唔知最後佢有無問業主羅返,其實真係應該業主俾,因為佢咩都無貼出黎提人﹗

順手鎖門好正常呀,終於搞掂之後Laughing Gor 就車左我地出去祈福食街﹗



我地去到3:45,好多鋪都午休 (我地感覺真係好黑仔呀﹗)

是但揀左一間黎食,丹哥,味道麻麻,連飯都無,我地叫左2個面,一個雞,一個豆腐、一個蜆,6個人食左 RMB 190~~

抵係幾抵,不過唔會再黎呢間度食~~~

祈福食街,其實都幾多海鮮,價錢唔係特別貴,佢位於祈福酒店隔離,不過我地如果由康怡出黎就一定要搭車 (5-10 mins)﹗



終於食飽,我地一行人分2部的士去長隆,Polly 佢地搭左 RMB 20,我地搭左 RMB 29~~

最爆笑係,我地司機開開上同我地講要去中石化度買野飲......

最最爆係佢買左支俾肥仔,又話補腎,好有效,勁過紅牛

支野叫 " 啟勁",真係好爆

我地5:20 到左,岩岩好買夜場飛,原價 RMB 250,5點後 RMB 120,6個人都係 RMB 720﹗

我自己就好鍾意夜場,其實我地一路搭車上黎都落好大雨,我地食飯,入園就無雨喇,好感恩~~

其實入面都唔算開左好多新野,我地先行左一圈,Eugene 同我老公見到個超級大擺錘,就即刻走左去玩~~~

其餘4人睇住佢地玩.........XD

之後我地又去左掉公仔.........@@

同埋睇左4D 影院,ICE AGE,因為真係同戲一樣,不過Cut左,大約20分鐘,又風吹、又震椅、又飄雪、又泡泡,所以都幾好,不過入面就要注意,因為我見到小強﹗



見差不多七點,我地就去左睇Show,我記得Universal Studio 都有個類似既~~

應該係抄人地,不過又真係幾好睇,演出既都係外國人,不過佩左國語,又飛單車、又雨中飛車、好多不同種類交通工具,又煙花、又爆破,又開槍,又跳水﹗

總之就係好精彩~~~


之後我地就開始濕身之旅喇,呢個其實好雞,得一下衝力,不過佢反彈D 水就好勁,我地都濕左小小,因為入左夜都有落過雨﹗

成個樂園好小人呀,我地連續玩左2次..........


仲玩左飄流,咖啡杯,碰碰車

直落到9:30~~

因為唔想再分開搭車,所以我地Call 左架6人Van (RMB 60,貴小小,不過齊上齊落,之後果日我地都Call 車),直返祈福超市,補左3大食零食 & 水,就又去祈福食街食野~~~


呢間Justin 食過,味道真係好過晏晝果間好多,6個人叫左8個送,雞有雞味,海鮮都好新鮮,不過係油左小小~~~

返到房,我地沖埋涼之後一班人玩到差不多4點先訓

第2朝 9點又起身玩喇,真係好支力,但又好開心﹗

1 則留言:

  1. 隻雞睇落幾好味
    [版主回覆08/31/2013 22:54:19]食雞有雞味, 食魚有魚味, 係香港食唔到既味道

    回覆刪除