2013年8月6日 星期二

住酒店 2013



又到一年一度住酒店既日子喇,我原本想揀老公生日果個星期,不過酒店無房,得返8月4~~

於是我地就請左一日假,第2日唔洗早早起身Check Out﹗

2點鐘由屋企出發,Check In 完就上房,今年完全無View

所以呢2日係連廉都無開過~~~


5 尺床真係好正呀,可惜我地新屋只係放得落4尺半...........


老公呢排好迷做Gym,所以我地第一時間落左去Gym Room﹗

儀器比想像中多好多,都幾齊,J 話感覺好新~~

我地第2日起身後都落黎玩左一陣,搞到要Late Check Out~~

沖完涼之後我地出左去行街,而家度度都減價,不過無咩款睇岩...........


大約6點我地就去食Buffet,好靚既晚霞呀~~~

今次可能係我地最後一次黎食Dinner Buffet ,都叫做有個美好回憶~


今次主題係度小月,去過台灣既都知係咩~~

我覺得以度小月為題既菜式都做得唔錯﹗

其他都係同平時一樣,不過可能星期日佢送左一日一隻大蝦,味道都唔錯﹗

我地俾左張Coupon 佢,之後連加一都唔洗俾,好正﹗

呢2日住酒店同食Buffet 既洗費係 0

食飽飽又行街,SOGO, 世貿, 行黎行去都係果D 野,行到10:00 SOGO 都要CLOSE 喇~~

之後上返房睇左陣電視睡魔就急Call 左我去喇﹗


第2日Late Check out 完之後我地去左搵野食,原本想睇下一蘭,點知.............都要排一個鐘﹗

我想食和三昧好耐,不過一個Lunch Set 要 $180 有小小唔捨得~~

最後J 揀左食西餐,澳門逸園果座28樓,唔記得叫咩名,一個Set $150

價錢咪同和三昧差不多

頭盤Semi Buffet ,都係沙律、芝士、同煙3文魚~~

(前一晚食Buffet 咪食過Lo)



蘑菇湯,幾Creamy~~


老公話佢唔想食牛太Heavy,所以叫左個Risoto,我就叫雞~~

不過當我地見到隔離台件牛好似正好多,再望返自己果碟難免有D 失望﹗


不過雞真係燒得唔錯,皮好香,肉都幾嫩~~

個薯蓉都好味~~


Risoto 味道都好好﹗

好彩主菜出色,加返小小分~~



仲有一人一杯餐茶 & 甜品

個甜品真係好好味,入面應該加左Vanila 籽,好香,好滑~~~

我地估夜晚應該要成 $500  位~~


2日既假期,除左食同訓之外我地仲買左小小野﹗

好開心呀﹗老公﹗I LOVE U

沒有留言:

張貼留言