2013年8月14日 星期三

老公生日 2013 - 海洋公園篇

同老公班朋友食飯唱K,正日我打算同老公去海洋公園~~~


我地2人世界High Tea 之後就去買定飛,等埋Eugene & 佢女朋友就入去喇﹗


天氣好到不得了,夜場由5點開始,我地5點3到,排隊買飛既人龍已經得返2排,Good Time Management~~


我地2個無聊鬼入左去紀念品店邊玩邊等~~


一入園就見到彩虹﹗


我地先去睇熊貓,不過佢地2隻野訓左,反而睇到同佢地生活既新成員四川金猴~~


夏水禮其實唔係太特別,只係多左個呢D 吹氣滑梯~~


另一個就係水彈戰場~~


同埋一個水槍集中營~~

Eugene 女朋友一入門口就話玩,不過我同老公無帶衫,諗住最後出黎先玩﹗

呢個決定好岩,唔係成晚件衫都UP 住..............


佢2個排隊玩水槍我地就無聊腸下相,行下~~~

老公真係好就我,我話唔玩佢都會陪我,其實我知佢好想玩~~


過左去樂樂果邊,咁岩佢出黎食野,引來大批市民圍觀~~


一年一影~~


之後就搭欖車上山果邊,完全唔洗排隊~~

仲睇到個超正日落~~


第一件事上觀光塔睇日落~!


由海洋公園望返我地新屋~~


之後去左睇海獅~~


老公話好小人想玩埋呢個過山車,5分鐘唔洗就排到﹗

佢地2個男人仲排左翻天覆地﹗


唔玩既我地2個女仔就去睇企鵝,今年佢地仲訓得冧過上年~~~


你見過咁小人未!!!???


過埋隔離睇海象,好大個PET,我話好彩無放屁


咁大個館得咁小動物好似有D浪費~~~

超巨型海象﹗

之後仲排左碰碰車(排左10分鐘)  & 熱帶激流,估唔到玩熱帶激流會全身濕哂


女朋友一話想要隻豬,有人就即刻做野~~


最後贏左個細獎,都好叻啦﹗


最後一站當然係海洋館~~~


我同海星Give me Five~~


今年的低抄照~~


哈哈﹗小人到自己一個獨霸~~~


呢一日睇到唔捨得走~~~


最後的士去左香港仔食壽司,不過因為我個Tea 仲未落格都係食左2件JA.............

我自己就大滿足喇,希望老公都一樣日日都開開心心,健健康康

1 則留言: