2013年8月4日 星期日

麻辣火鍋

同事DF 升職加薪,所以叫左一班同事去食麻辣火鍋慶祝~~~

其實我唔食辣,不過佢話會安排清湯俾我,於是就JOIN 埋一齊﹗

因為陪老公買衫晏左,好彩去到岩岩好~~

我地Cir 左張紙一次,一行10人都叫左幾多野食﹗


成台都係食物呢個狀況出現左2次

比較特別既有鮮魚片 (好有魚味,不過有小小骨)

響鈴同出面食有小小唔同﹗

第一次用豬頸肉打邊爐,不過我無食~~

其他野都係差不多,菇、菜、丸.........

今次佢地叫左一隻好清無咩味既啤酒,哈爾濱,我都飲左半杯﹗

其實一班人食下,笑下,都幾開心﹗

好期待招呼大家黎我屋企打邊爐

沒有留言:

張貼留言