2013年8月30日 星期五

祈福新村食街之後按摩


黎到假期既最後一日,我地訓到10點左右先起身,因為4點半車,無咩特別地方想去﹗

我地第一站就先去醫肚,都係去返祈福食街,叫左炸鮮奶、蒸左帶子 & 鮑魚,鮑魚唔抵,$18 隻,好細~~~

餐廳仲送左豆腐花~~~

好滿足呀﹗


食飽之後我地去左行超市,不過其實我地無野想買,只係想行陣,之後去按摩﹗

因為唔想再SAI 錢搭車,於是揀左Club House 入面既盲人按摩~~

好搞笑黎既都唔係盲人,有人仲玩手機

一個鐘俾Cash 9折,即係一個人 RMB 72,佢最好係唔迫你俾小費,明碼實價﹗

做完之後其實都係3點未到,我地返返度假屋羅返D 行李之後就去Cafe 坐左陣,飲左杯野~~

準時4:30 開始,直達上環,都係4個鐘,快過去程好多呀~~

總括黎講呢個TRIP 都好開心,J 朋友又見慣見熟,期待下次我地既名古屋、京阪之旅~~~

沒有留言:

張貼留言