2013年8月7日 星期三

天台



J 既第2套戲,之前不能說得秘密真係拍得唔錯,反而今次個故事無咁特別﹗

不過仍然睇得出佢對電影既認真~~~



入場前已經知道天台係歌舞片,所以同期望都差不多~~

我鍾意佢加插好多搞笑元素入內,同埋中間都幾有Meaning﹗

可能天台響好多人心入面都係恐怖,但有部分天台居民,一生人連街都未落過,一樣活得好開心,世界其實可以好大,可以好細,細到一個人都可以係全世界~~

所以快樂真係可以好簡單,老生常談,知足常樂~~



女主角唔似第一次做戲,表現不錯,可惜..........果把雞仔聲,有點兒...........@@


故事最後既一對老人家,我要睇字幕先知道係邊個﹗

結局講真有小小"娘"

可能係情意結,我有時都好懷念自己狂迷周杰倫既日子,可能而家生活平淡左,好核再搵返果種刺激﹗

我耍搵個機會去台灣睇佢演唱會先,無論如何 J 都係我心入面一段好快

1 則留言:

  1. 我都係jay的粉絲~真係好期待佢下個月既演唱會呀~
    [版主回覆08/09/2013 21:05:03]我無買飛呀﹗ 而家平常心比有得睇就睇,無都無所謂~~

    回覆刪除