2013年8月22日 星期四

日本交通的煩惱



其實我真係好怕日本D 車,真係好複雜,好難搭

又私營,又民營,又ABCD 咁多條不同鐵路,去同一個地方可能有18個去法.........

所以今次我第一時間Search 既唔係酒店,而係交通﹗

因為老公真係好想同大阪同奈良,所以我要知道有邊幾個方法去,最快、最平~~

之後搵搵下就發現左呢個近鐵5日Pass,呢個Pass 真係好正﹗



佢包左機場來回名古屋站,我地當晚落左機就咁換張飛就得喇

由機場去名古屋站只係JPY850 ,來回已經要 JPY 1700﹗

除左5日內無限搭近鐵之外,佢仲送3張特急車票,我地會用黎去大阪,之後由大阪去奈良,京都返名古屋~~~

唔知咁用法係咪最抵,不過應該遠路同特急唔會錯﹗



一張由名古屋到大阪車票已經 JPY 4150,所以呢個Pass 真係好抵玩﹗


因為上次既經驗,我知道對於我地2個黎講轉車係一個好大考驗,唔知有無人知近鐵特急係點轉既呢!!??

雖然Website 有介紹,不過唔係好睇得明,又搵唔到時間表 (我睇 中文版﹗)

希望快D 搵到答案啦

下一部應該要搵下大阪想去邊,再計劃下買唔買Kansai Thur Pass~~~

沒有留言:

張貼留言